[O1] W czasie jazdy zapala się ikona akumulatora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mg91
    Classic
    • 2011
    • 27

    [O1] W czasie jazdy zapala się ikona akumulatora

    no nie wiem, czy komputer AGU poradzi sobie z AUM itp. AGU jest najprostszym 1.8T: nie ma zmiennych faz rozrządu, gaz na lince, inaczej jest rozwiązana iskra (inne cewki) - tutaj właśnie obawiałbym się problemu, w mniej skomplikowanej elektronice AGU. Najbezpieczniej włożyć to samo, czyli AGU za AGU. Tym bardziej, że AGU jest o wiele mniej awaryjne, więc po co pchać się w coś - zaryzykuję to stwierdzenie - gorszego.
    Zamieszczone przez misiek^wro
    Sev napisał/a:
    Co będzie z instalacją LPG? Ja bym się tego ustrojstwa pozbył :twisted:


    do kuchni
    Czepiasz się tak tego gazu... Akurat 1.8T bardzo dobrze go znosi i jest taniej i o wiele szybciej i przyjemniej niż jakimś kaszlem :lol:
  • tomwawa
    Ambiente
    • 2010
    • 186

    #2
    [O1] W czasie jazdy zapala się ikona akumulatora

    Witam

    Kolejne coś się dzieje w mojej OI tym razem w czasie jazdy zwłaszcza na zimnym silniku do 10 minut od ruszenia pojawia się ikona akumulatora i samochód gaśnie, jednak przy przekręceniu kluczykiem od razu odpala.

    Ktoś miał coś podobnego?

    Świece, przewody wysokiego, kopułka, palec i cewka wymienione.
    WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
    WT 514** Srebrny VW Sharan

    Komentarz

    • winni77
      RS
      • 2009
      • 2183
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Ile lat ma akumulator? Sprawdzałeś napięcie? Prądnica ładuje?
      Mój "Batmobil"

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #4
        i tak gasnie co 10 minut czy tylko raz przy rozgrzewaniu ?
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • tomwawa
          Ambiente
          • 2010
          • 186

          #5
          @winni77 akumulator jeszcze po poprzednim właścicielu ale według faktury dołączonej ma rok i 2 miesiące przy czym jest jakiejś nie znanej marki, jakiś tydzień temu sprawdzali mi go na woltomierzu i niby wszystko ok.

          @rss nie zdazyło mi się to ze 3 razy na 30 odpaleń.
          WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
          WT 514** Srebrny VW Sharan

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            przetarte przewody?
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • tomwawa
              Ambiente
              • 2010
              • 186

              #7
              Zamieszczone przez robekcool
              przetarte przewody?
              A można się zapytać jakie przewody? Alternator?
              WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
              WT 514** Srebrny VW Sharan

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                możliwe. zdarza się, że przewód traci ciągłość lub robi zwarcie i gotowe
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • tomwawa
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 186

                  #9
                  podejrzewałem że to coś z alternatorem ale nie byłem pewien, bo akumulator nawet jak był by słaby to wykorzystywany jest na rozruchu a tu się dzieje w trakcie jazdy czyli gdy samochód ładowany jest od alternatora.
                  WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
                  WT 514** Srebrny VW Sharan

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    powinienem być jutro w wwie. podaj kontakt do siebie sms-em. popatrzymy jeśli chcesz
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • baca10
                      RS
                      • 2009
                      • 6225

                      #11
                      tomwawa, a regulator napiecia sprawdziles,

                      Komentarz

                      • jama89
                        L&K
                        • 2008
                        • 1214

                        #12
                        mi sie zapalala, to bylo to sprzęgiełko alternatora ale samochód nie gasł
                        Octavia 1.9 TDI ASZ


                        .

                        Komentarz

                        • M@rcin123
                          Drive
                          • 2008
                          • 81

                          #13
                          Mam podobny problem tylko ze mnie sie to dzieje jeszcze jak nie rusze... zapalam auto chwilke pochodzi i gasnie zapalam i znowu po chwili gasnie... zdarza sie tak 2 razy po dluzyszym postoju a jak ruszam jest tak przez chwile jakby nie mial mocy! tak jakby sie dusil albo nie wiem co. A przejechaniu ok 500 m wszystko powraca do normy a auto jak nowo narodzone. Mial ktos podobny problem ??

                          Komentarz

                          • tomwawa
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 186

                            #14
                            dzis jechalem do pracy i wszystko bylo ok. zauwazylem ze dzieje mi sie to jak na starcie tj przez te 5-10minut jade ponad 100. albo jak wlacze wiecej odbiornikow.

                            [ Dodano: Sob 13 Mar, 10 21:35 ]
                            I znowu się to przytrafiło. Podam troszkę więcej szczegółów.

                            Silnik nie rozgrzany. Dopiero ruszyłem z domu a że mi się śpieszyło to jechałem troszkę szybciej tzn szybko jedynka, 2,3 wrzucam na 4 bieg i pojawia się akumulator. Silnik gaśnie, chcę zjechać na bok a tu wielkie oooo. Znaczy się wciskam pedał hamulca a on nawet się nie uchyla a mam coś koło 70km a hamulce nie reagują, kierownicą kręci się jak w starym fiacie 125 czyli bardzoopornie. Zmuszony jestem wrzucić awarię i hamować biegami i pulsacyjnie ręcznym. Zatrzymałem się i próbuje odpalić najpierw ze 3-4 razy nie mogę bo ikonka imobilajzera mryga a pozniej pierwszy raz i ze 3 następne krecę i nic dopiero za piatym razem odpalil. Kontynuwałem jazdę w spokojnymtempie, nie przeciagałem obrotów i już się nie powtórzyło.

                            Wczoraj jechałem dorodziny za Mińsk dziś rano wracałem ale spokojnie dałem mu się nagrzać i nic takiego nie wystąpiło.

                            Cewka, kopułka, palec i kompletny rozrząd wymieniony, akumulator sprawdzany i naładowany (więc chyba to nie alternator).
                            WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
                            WT 514** Srebrny VW Sharan

                            Komentarz

                            Pracuję...